Menu

Advertisement

Ad
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Andreea Mantea prezentatoare Mireasa pentru fiul meu
Mirela Boureanu Vaida a anuntat ca o sa fie incet, incet inlocuita si ca de luni 19 ianuarie va imparti emisiunea cu o noula colega, mai exact de luni, v-am anuntat dragi concurenti sa nu spuneti ca Nu ati stiut, v-am spus si v-ati bucurat foarte tare petreu ca luni de la ora 12:00 veti avea o noua gazda, una la prima emisiune si cea de-a doua raman tot eu doar pentru saptamana viitoare astfel incat stiu ca vreti sa o cunoasteti dar probabil o stitu de la televizor sau poate mai mult ca mine si ea va cunoaste tot de la televizor dar in aceasta seara va pasi pentru prima data in platoul Mireasa pentru fiul meu si se va instala destul de confortabil vreo....cateva luni.

E vorba despre cea care ma va ajuta sa..ma duc acasa sa ma ocup de ale mele si ea sa vina aici sa se ocupe de voi asa cum stie ea mai bine, e vorba despre colega mea Andreea Mantea.

Trimiteți un comentariu

Note: All visitors of this blog may post a comment.

 
Top